26 toukokuuta, 2011

Malta 2009 1/2

Olin kielimatkalla Maltalla 2009 kolme viikkoa ystäväni kanssa. Asuimme isäntäperheesä, 10 minuutin päässä keskustasta ja 7 minuutin päässä koulusta. Isäntäperheeseen kuului Anthony, Cristella, Lyndsay ja äiti Paula sekä hänen miehensä. 


Ylärivillä minä ja Lyndsay, Cristella ja Anthony sekä Cristella. 
Alarivillä Lyndsay, Paula ja Lyndsay sekä Annika ja Anthony. 
Meidän kielimatkaryhmä oli epänormaalin iso, meitä oli yli 60. Ryhmä oli Classic 2+1 ja perus Classic. Ryhmän kesken englantia ei tullut puhuttua, mutta paikallisille liidereille ja isäntäperheelle senkin edestä! 

Me oltiin kesän ensimmäinen ryhmä, joten EF:n järjestämiä partyja ei järjestetty kuin kuudet, vaikka EF:n sivuilla sanottiin, että Maltan kulttuuria kunnioittaen pirskeet ois joka iltana. Paljon muuta ohjelmaa kumminkin riitti!

Keilaamista, elokuvia, Valetan reissu, Gozon reissu, Karaokea, Elokuvia, bileristeily Gominoon, Mdina reissu, vesipuisto, banaaniveneajelu rantapäivät, rantajuhlat, urheilukilpailut, Cominon reissu... ja tietty paljon paljon shoppailua, jäätelöä, baareja ja auringon ottoa!












Jatkuu seuraavassa postauksessa 




9 kommenttia:

  1. voi ku sää oot pieni noissa kuvissa <3

    VastaaPoista
  2. Olin silloin valtavat 150cm pitkä :D On tullu vähän tuosta kasvettua, ihme että pääsin ollenkaan sisään baareihin. :D Kiitos Alina :)

    VastaaPoista
  3. Voi että! Mää oon lähös nyt 13.6 Englantiin ja paikkana ois Torquay! Ootan jo tosi paljon reissua :) Ihania kuvia ja Malta oli myös 2 vaihtoehtona mulla :-)

    VastaaPoista
  4. Onpas ihanaa, nauti joka hetkestä! Rehellisesti voin sanoa, että kielimatka oli top 3 parhaita hetkiä koko mun elämässä ♥ Meki oltiin mun kaverin kanssa menossa ensin Torquayhyn, mutta sitte päädyttiinki Maltaa, juuri noiden discojen vuoksi, mitä siellä ei sitte paljoa ollukaa :)

    VastaaPoista
  5. oioioi♥ nyt nous fiilikset heti(: itellää olis toinen kielimatka eessä 3vkn päästä Maltalle :) Ja ihanii kuvii! :)

    VastaaPoista
  6. oioi, itekki heinäkuussa Maltalle. Piä hauskaa ja nauti, se on ihana paikka <:

    VastaaPoista
  7. oon lähös maltalle ens kesänä, onks sul jotai sähköpostii tai jotai mis voisin kysyy sulta paria juttua ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haniannahali@hotmail.com <-- sinne vain viestiä tulemaan :---)

      Poista

Ihanaa, kun kommentoit!